Saturday, August 13, 2011

Η easy rider και παρα πολυ Σέξι Χριστίνα Κολέτσα!



Σκέφτεται να γραφτεί σε κολέγιο για να σπουδάσει ψυχολογία, καθώς είναι η αγαπημένη της επιστήμη. Ευαίσθητη, έξυπνη... και πολύ καυτή, αυτή είναι η Χριστίνα Κολέτσα. Μία διαφορετική Χριστίνα Κολέτσα παρουσιάζει το περιοδικό Nitro.....


Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες της, ενώ η Χριστίνα εκπλήσσει με τις ευαισθησίες και τις δηλώσεις της. «Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου», ομολογεί και προσθέτει:

«Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι».

1 comment: